lørdag 18. februar 2012

Ukens Gjesteartist

Denne uka er det Gro Tveitstøl, og her kommer en nærmere presentasjon av ho.

For noen av dere er ho sikkert godt kjent, mens ho kan være litt mer ukjent for andre. Men som sagt, nå har dere mulighet til å bli bedre kjent med ho.

Gro forteller at ho bor i Oslo og er mor til 4 gutter, ja med 4 gutter har ho nok travle dager og da er det imponerende se alt det flotte ho klarer å lage. Ho forteller at mesteparten av fritida ho har går med til hobbyen, og at ho for det meste lager kort, men det kommer andre ting også innimellom.
Og ikke ett kort uten ett fargelagt motiv. Og ho bruker lang tid på å fargelegge motivene, nesten lengre tid på fargelegginga enn monteringa av kortet. Det kan jo vi andre nyte godt av, det er en fryd å se på motivene hennes og de er fantastisk fargelagt.
Her forklarer ho selv hvorfor dette er så viktig for ho
"Jeg har likt å fargelegge siden jeg var liten, og bruker gjerne sterke, klare farger på motivene mine. Jeg kjøpte mine 3 første Copics for et par år siden - R85, R83 og R81 - Rosa, selvfølgelig, og det har blitt noen flere siden.
Det morsomste nå er å prøve å få til struktur i klærne til figurene jeg fargelegger, ikke bare skygge langs kantene. Her er Copicsene fantastiske å bruke. "

Og vi her på CMN er så glad for at ho ville være gjesteartist hos oss, tusen takk Gro.
Ta en tur innom bloggen hennes og kos dokker med alt det flotte ho har laget.

Her kommer flere kort som Gro har laget for oss


Hud - E33, 11, 21 og 50  
Blå - B99, 97, 93, 91 + W9
Brun - E59, 57, 33 og 30
Grønn - G99, 94, YG03 + w7
Rød - R24, 05 og 21



Hud - E33, 11, 21 og 50
Hår - E59, 57, 33 og 50
Blå - B99, 97, 93 og 91
Rød - R89, 37 og 24
Grønn - G99. 94, YG03 og G40
Grå - W9, 7, 5, 3 og 1




1 kommentar:

Jill sa...

fantastiske kort Gro!
Alltid en glede å se det du lager og fargeleggingen er som vanlig helt nydelig :)
tusen takk for at du deler to til av dine kreasjoner med oss alle!
masse klemmer
Jill