lørdag 2. juni 2012

Ukens gjestedesigner


Vi er glade for å ha fått HEGE MARTINSEN som denne ukes gjestedesigner!!
Hege er en flott og kreativ jente som behersker flere stiler.

Her er hva Hege sier om seg selv:
Jeg er 42 år og bor alene sammen med hunden min. Jeg startet med kortlaging i 2009 og begynte da å male med Distress. Etter hvert forsøkte jeg Promarkere, men det var først da jeg kjøpte mine første Copics jeg virkelig synes det ble gøy med tusjing. For meg er Copics-tusjer rekreasjon! Forsøker å variere litt når det gjelder stil – alt fra det litt tøffe til det mer duse, lyse romantiske. 

 Nyt disse to kortene fra Hege:

 Dette motivet kommer fra Saturated Canary


             Hud: E50, E51, E21, E93(kinn)
Hår: W0, E40, E42, E44
Øyne: BG10, BG72, BG75
Genser og mobil: RV02, RV04, RV06, RV09
Bukse: W0, W3, W4, W6
Sko og veske: E43, E44, E47
Rundt motivet: W0, W1, Blender


 Her er et motiv fra Tickled Pink Stamp


Hud: E50, E51, E21, E93
Øyne og halspynt: BG10, BG72, BG75
Klær, sko og hår: C0, C1, C3, C5, C7 og Blender
Rundt motivet: C0, C1, Blender
TUSEN TAKK, Hege for at du deler disse godbitene med oss!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige kort og flott fargelegging:-)
Hilsen Anne

RitaK sa...

Du er superflink Hege, og jeg er så glad for å ha blitt kjent med deg ;-)

Jill sa...

Helt fantastiske kort og nydelig fargelegging!!
Tusen takk for at du deler med oss her på CMN!
Klemmer fra Jill

Gro sa...

Nydelig Hege :o)