mandag 21. april 2014

Inspirasjon til bruk av freebie

Hei
Jeg har ikke vært så veldig kreativ i påsken, har prioritert litt familieliv i stedet. Men, litt kreativ har jeg vært. 
Fikk så lyst å prøve Freebiene fra Diny Sprakel, de er jo så utrolig søte da. Du finner de her 

Jeg har laget en liten tag og brukt et stort og et lite bilde av samme motiv.  

  Fargene jeg har brukt er: 
Fugl: Y23-YR21-24
Hale/nebb: RV42-YR02-16
Hjerter: RV93-55+ glittertusj Pink
Blomster: YR82-02-R56-BG01-18-09

Som dere ser har jeg klippet med en liten hvit kant rundt.


 Jeg har rett og slett bare tatt en av Prima sine tager i pastell og klipt litt på lengden og ellers bare brukt rester som lå på hobbypulten min.
Kjapt og morsomt. 
***

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Dette ble knallstilig, Gunn! Herlige farger og Morsom og glad layout. Takk for inspirasjonen:) klem Elizabeth