onsdag 25. juni 2014

Til konfirmanten


Håper alle der ute har en fin sommer så langt. Jeg koser meg på ferie og har et lite konfirmasjonskort å dele i dag. konfirmasjonskort IsabelleRundt juletider fikk jeg bestilling fra tanten min på to konfirmasjonskort som skulle til hennes barnebarn som skulle konfirmeres 8. juni. Dette er det første. Det eneste ønsket min tante hadde var at det skulle være lilla. Som seg hør og bør når jeg har god tid på prosjekter ender jeg alltid opp med å stresse i siste liten for å rekke fristen. Var det sånn denne gangen? Definitivt. Tar jeg lærdom så jeg klarer å bli ferdig tidligere neste gang? Sannsynligvis ikke. Er det andre der ute som har det sånn? 
konfirmasjonskort Isabelle blomstMotivet (Brigitte fra North Star Stamps) har jeg stemplet med Memento Espresso Truffle og fargelagt med Copics.

Konfirmasjonskort Isabelle CopicsDet ble veldig lite farger brukt på dette motivet, som også gikk superfort å fargelegge.

Flere bilder av kortet, inkludert innsider og bakside, og mer informasjon, ligger på bloggen min. 

Sommerklem fra Elin


1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhhh så nydelig :-)
Klem fra Anne