søndag 19. oktober 2014

Julekurv

julekurv front skråttDenne julekurven var et av mine bidrag som gjesteartist i fjorårets desembernummer av Ett Trykk. Kurven måler 6x6x11″ uten håndtaket og er bygget opp i bazzill kraft og Vanilla med Julen är här-ark fra Maja Design. I den ene langveggen har jeg satt inn et vindu av en eldgammel gelatinplate (vi snakker kanskje 60-70-tallet her!), i gamle dager fantes visstnok lange gelatinplater, og denne passet perfekt!
julekurv motiv lokkPå det ene lokket har jeg satt på et motiv fra Penny Black (Holly Concert), stemplet med Memento Rich Cocoa og fargelagt med Copics. Hvilke farger jeg brukte husker jeg ikke, for jeg glemte faktisk å skrive det ned (det skjer ikke ofte, men er irriterende likevel)! Et lite tekststempel fra Ladybug & Friends er satt på i tillegg.
Håper alle får en super søndag, med eller uten fargelegging! 

Ingen kommentarer: