søndag 2. november 2014

Juletrehogst

kort 02 frontI dag har jeg et nytt julekort å vise frem som ble publisert i fjorårets desembernummer av Ett Trykk. Dette kortet er veldig typisk meg, med typisk oppsett, lag på lag og fargelegging. Og jeg må innrømme at jeg har blitt en fan av røde og grå julekort! Fröjdefull Jul-serien til Maja Design gjør at disse fargene er en drøm å jobbe med. 

kort 02 front motiv og tagMotivet jeg har brukt er Tilda in the Forest og kommer fra Magnolia. Hun er stemplet  med Memento Espresso Truffle, fargelagt med Copics og stanset ut med den største die’en i Floral Ovals-settet til Spellbinders. På bakken har jeg lagt litt rock candy distress glitter for snø. 
Magnolia - Tilda in the forest - julekort ET desember 2013 Copics
Fargene jeg har brukt på motivet mitt!
Flere bilder av kortet finner du på bloggen min. Håper du får en fantastisk søndag, med eller uten Copic-tusj i hånden. 

Ingen kommentarer: