lørdag 29. november 2014

Råååååsa

Tove front skrått PSSelv om vi begynner å nærme oss jul går det an å lage prosjekter som ikke har noe som helst med jul å gjøre. Det er dagens prosjekt, som er et bursdagskort til en scrappevenninne i nord. 
Tove frontKortet er laget med Nesting Frames-die fra Lifestyle Crafts, arkene 1923, 1924 og 1899 fra Vintage Summer Basics-serien til Maja Design og 7th of May fra Vintage Spring Basics-serien til Maja Design. Motivet Baby Fairy Purl kommer fra Mo Manning
Tove skråttBak motivet har jeg satt en kakeserviett jeg har stanset ut med en die fra Cheery Lynn, som er satt på kortet med 3D-puter. 

Tove Mo Manning Baby Fairy Purl CopicsFargene jeg har brukt på motivet mitt. Jeg har også brukt R87, som er en farge jeg har laget selv.

Flere bilder av kortet og mer info finner du på bloggen min. Ha en super dag, med eller uten tusjer. 

Ingen kommentarer: