lørdag 9. juli 2016

Bursdagskort

Hei alle sammen! :) Håper dere nyter fine sommerdager. I dag vil jeg vise dere et bursdagskort jeg lagde til niesen min som fylte 5 år denne uken. 
Motivet jeg har brukt er et digitalstempel fra My Besties.  Niesen min er veldig glad i fletter, spesielt slike sidefletter som Elsa har, så denne var midt i blinken. Fargene jeg brukte her er:
Hud: E01-00-000-000 og R22-21-20 til roser i kinnene.
Øyne: BG96-93-91.
Hår: E44-42-41-40
Kjole og sokker: B93-91, W2-00 og blender.
Skygge: C3-1 og blender.
Jeg elsker å pynte kortene mine med blomster og sommerfugler, og sommer jo er perfekt til akkurat det. Laget noen egne blomster med dies og perler og noen nydelige blomster fra Wild Orchid Crafts. Brukte en del glitter og flytene perler på motivet for å gi en fin effekt.
Matchet inni kortet med samme type blomster og ark som forsiden. Elsker de nye arkene fra Maja Design! Helt fantasisk fine! <3
Vil minne dere på sommerutfordringen vår - BINGO! Med dette kortet har jeg brukt bingorekka "blonder, blomster og søm". Vi gleder oss til å se alt det vakre dere lager!
Fortsatt god sommer! Stor klem fra Nina :)

Ingen kommentarer: