tirsdag 6. februar 2018

En liten utfordring

Jeg synes utfordringer er gøy. Det er morsomt å prøve nye ting, og bevege seg litt ut over det man liker og er vandt med. Selv om jeg er glad i mange ulike typer motiver, farger og korttyper er det alltid nye ting man kan prøve.

Dessuten er det gøy å utfordre andre.

Og det har jeg nå gjort.

Ofte er det slik at man liker å lage en spesiell type kort, eller hvertfall lager en type oftere enn andre: Clean and Simple, lag-på-lag, eller et sted midt i mellom. Sånn er det jo litt på dette teamet også Jeg har utfordret hele design teamet til å lage ett enkelt kort og ett lag på lag kort hvor jeg ba dem benytte seg av det samme motivet på begge kortene. De kunne velge selv om de vill bruke de samme fargene eller ikke.

Først skal jeg vise de to kortene jeg brukte i forbindelse med utfordringen av teamet, og så viser jeg noen andre eksempler.

***

Først har vi kortet jeg viste frem i fjorårets adventskalender. Det er et Magnolia-motiv og kortet er laget med mange lag!


Så har vi det enkle kortet. Jeg har benyttet meg av akkurat de samme Copic-tusjene, men brukt fargene på ulike steder. I tillegg er kortet laget med hovedpapir som også ble brukt på lag-på-lag-kortet. Dette kortet er veldig enkelt.


***

Under kan dere se et par eksempler til på kort jeg har laget hvor samme motiv er benyttet på veldig forskjellige kort.

Motivet på kortene over er fra Tiddly Inks.

Motivet på kortene over er fra Make It Crafty.

Motivet på kortene over er fra Tiddly Inks.

***

Kanskje du også har lyst til å prøve? Vi ser gjerne resultatene i Facebook-gruppa vår!

I løpet av februar vil de sporty damene på design teamet vise oss sine resultater av utfordringen. Jeg gleder meg veldig til å se hva de har laget!

***

Glem ikke å delta i månedsutfordringen vår også!

Ingen kommentarer: